divendres, 24 de juny del 2011

Mini Àlbum acabat...i tot un èxit!!

Feia dies que volia ensenyar el mini que ens va ensenyar a fer l'Elena a través del seu blog. És súper maco i queda moooolt bé. Però com que he estat tan i tan enfeinada no tenia temps per posar-m'hi...fins que dilluns m'hi vaig dedicar i sí, ja està acabat i entregat com a regal, en aquest cas al nostre "profe-director" de teatre. Després de l'estrena i de passar una setmana de reflexió, vam quedar tots per sopar i havíem dit de fer-li un regal a en F., per agrair-li tot el que ens ha ensenyat i la paciència que ha tingut amb nosaltres.

Li vam donar l'àlbum que vaig preparar i on tots vam escriure-li en una de les tags... i la veritat, crec que li va agradar molt...almenys això va dir i l'anava ensenyant tot orgullós a tothom!!!

Us en deixo unes fotos de mostra!!








Gràcies també a tu Elena per compartir-lo amb nosaltres!!!

4 comentaris:

  1. Xulíssim Marta!
    És una gran idea fer-lo servir per posar dedicatòries per fer un regal.
    El poso al Facebook perquè tothom el pugui veure.
    Moltes gràcies per participar i molta sort!
    Ptns

    ResponElimina
  2. Ostres! m'agrada molt la teva versió! genial!!

    ResponElimina
  3. que xulo!! clar que l'ensenyaba a tothom!!! Petons wapi!

    ResponElimina
  4. Hola,
    Muchas gracias por pasarte por mi blog, me alegro de que te gustara ver la reseña de las sardinas de Lisboa. A mí también me gustó mucho.
    Tienes cosas preciosas por aquí! Enhorabuena!

    ResponElimina

LinkWithin

Potser també t'interessarà...

Relacionats